4 februari 2014 - Reisverslag uit Beugen, Nederland van Sigi Pouwels - WaarBenJij.nu 4 februari 2014 - Reisverslag uit Beugen, Nederland van Sigi Pouwels - WaarBenJij.nu

4 februari 2014

Blijf op de hoogte en volg Sigi

04 Februari 2014 | Nederland, Beugen

Daar zit je dan.....
Dinsdag 4 februari, de dag die al lang vast staat om een bijzondere dag te worden! Over een paar uurtjes ben ik op weg naar Schiphol. Om 22.00 is het dan echt zover en zal mijn grote avontuur beginnen!

Morgen rond 15.30 ben ik in het land wat mijn nieuwe thuis word voor 3,5 maand. Morgen zullen we eerst 1 nacht in Kathmandu slapen. We worden bij het vliegveld opgehaald en naar ons hotel gebracht. 6 februari worden we s'ochtends vroeg op de bus gezet naar Pokhara, de bus vertrekt om 07.00. We komen dan rond de middag aan in Pokhara en zullen hier de eerste 4 dagen verblijven met de andere studenten.

Half mei ongeveer zal ik doorreizen naar Thailand en vervolgens richting Maleisië te gaan om vanaf hier op 30 juni terug te vliegen naar Nederland

Nu ik dit aan het schrijven ben komen de kriebels toch wel een beetje!

Ik wil nog iedereen bedanken die op mijn feestje is geweest! Het boekje heb ik gekregen maar lees ik pas in het vliegtuig!

Zo gauw ik wifi heb ik Kathmandu of in Pokhara zal ik weer iets van me laten horen!

Liefs, Sigi

  • 04 Februari 2014 - 14:25

    Marijke Groenendaal:

    Heel veel plezier groetjes marijke, sascha en knuffel van femke

  • 04 Februari 2014 - 15:02

    Maressi:

    Succes sieg !!! Geniet er van. Ben trots op je. Xxxxx

  • 04 Februari 2014 - 15:43

    Truus:

    Spannend is het inderdaad hoor Sigi en niet alleen voor jou, we (be)leven met je mee. Voor nu een hele goede en veilige vlucht. Toppertje !!!!
    Groetjes Truus en Arnold

  • 04 Februari 2014 - 17:48

    Lenie:

    Sigi heel veel plezier en geniet ervan goede reis.

  • 04 Februari 2014 - 18:08

    Rina:

    Succes Sigi een goede reis en tot horens!!

  • 04 Februari 2014 - 18:57

    Helma:


    Goede reis, veel plezier en misschien ok wel ‘n bietje uut kieke wa! Ik vindt het ook zeer spannend.
    Gr. Helma

  • 04 Februari 2014 - 19:03

    Karen:

    Veel plezier en succes met de reis. Het zal vast een hele ervaring zijn, en knap dat je het doet. Groetjes Karen

  • 04 Februari 2014 - 20:04

    Linda:

    Wat een levenservaring ga jij tegemoet! Dit pakken ze je nooit meer af Sigi! Enjoy! Liefs Linda

  • 04 Februari 2014 - 23:54

    Mama:

    Sigi uitgezwaaid, snik....snik. Daar ga je dan. Raar idee dat jij ergens in de wolken zweeft terwijl wij gaan slapen. Hoop dat jij ook een beetje kunt slapen. Goede reis. Wij hopen dat het onvergetelijk wordt voor jou en het je niet lang genoeg kan duren maar wij beginnen weer met aftellen. Dag lieverd Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sigi

Actief sinds 04 Feb. 2014
Verslag gelezen: 678
Totaal aantal bezoekers 7332

Voorgaande reizen:

16 Mei 2014 - 30 Juni 2014

Thailand en Maleisië

04 Februari 2014 - 18 Mei 2014

Nepal

Landen bezocht: